Witam szanownych kolegów.
Mam Toyotę Avensis 1,6 99r. 4AFE więc przed liftingiem.
Kilka dni temu wybrałem się na zakupy, parkując zaczął piszczeć pasek, więc szybko zgasiłem samochód.
W związku, że była klima włączona, wyłączyłem ją. Okazało się, że przy próbie rozruchu samochodu pasek piszczy, a sprężarka się nie obraca.
Zaciągnąłem auto do domu i na następny dzień zrzuciłem pasek.
Okazało się, że koło sprężarki jest zablokowane. Dziwi mnie to, gdyż sprężarka ma sprzęgło elektromagnetyczne. Po odpięciu zasilania powinno działać jak wolne koło. Tutaj jest zablokowane.
Podzwoniłem po warsztatach i wszyscy nie widząc samochodu stwierdzili wymianę sprężarki bo zatarta.
Pytanie czy na pewno zatarta?
Mam Toyotę Avensis 1,6 99r. 4AFE więc przed liftingiem.
Kilka dni temu wybrałem się na zakupy, parkując zaczął piszczeć pasek, więc szybko zgasiłem samochód.
W związku, że była klima włączona, wyłączyłem ją. Okazało się, że przy próbie rozruchu samochodu pasek piszczy, a sprężarka się nie obraca.
Zaciągnąłem auto do domu i na następny dzień zrzuciłem pasek.
Okazało się, że koło sprężarki jest zablokowane. Dziwi mnie to, gdyż sprężarka ma sprzęgło elektromagnetyczne. Po odpięciu zasilania powinno działać jak wolne koło. Tutaj jest zablokowane.
Podzwoniłem po warsztatach i wszyscy nie widząc samochodu stwierdzili wymianę sprężarki bo zatarta.
Pytanie czy na pewno zatarta?
Sterowniki PLC do twojej maszyny!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY