Mam pytanie, bo może (i raczej jest) jest częsty problem w Wasze praktyce warsztatowej.
Otóż problem jest tego typu, że gdy klimatyzacja uzna, że należy zdjąć obciążenie z kompresora (wysterowanie zaworu około 0.2 A z maksymalnych 0.84 A) wewnątrz pojazdu słychać terkotanie/wycie zależne od prędkości obrotowej (dźwięk jak z zużytej pompy wspomagania lub sprężarki doładowania mechanicznego). Wyłączenie klimatyzacji - cisza, zmniejszenie temperatury (a tym samym zwiększenie obciążenia) - cisza.
Z diagnostyki wychodzi, że jest to od około 0.4 A w dół i przy ciśnieniu około 6-8 bar. Przy maksymalnej wydajności nie ma problemu. Układ jest napełniony i regularnie sprawdzany.
Auto - VW Passat B6 '09. Odczyty prądu i ciśnienia z panelu w trybie serwisowym.
Otóż problem jest tego typu, że gdy klimatyzacja uzna, że należy zdjąć obciążenie z kompresora (wysterowanie zaworu około 0.2 A z maksymalnych 0.84 A) wewnątrz pojazdu słychać terkotanie/wycie zależne od prędkości obrotowej (dźwięk jak z zużytej pompy wspomagania lub sprężarki doładowania mechanicznego). Wyłączenie klimatyzacji - cisza, zmniejszenie temperatury (a tym samym zwiększenie obciążenia) - cisza.
Z diagnostyki wychodzi, że jest to od około 0.4 A w dół i przy ciśnieniu około 6-8 bar. Przy maksymalnej wydajności nie ma problemu. Układ jest napełniony i regularnie sprawdzany.
Auto - VW Passat B6 '09. Odczyty prądu i ciśnienia z panelu w trybie serwisowym.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY