Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Rotenso opinie

4 Odpowiedzi, 60522 Wyświetleń

mariusz7908

  2019-06-09, 06:07:25
Nowy użytkownik
#1
Koledzy jak w temacie podobno sprężarki takie same jak w daikinie dobry stosunek ceny do jakości .
  • Odpowiedz

buldoggg

  2019-06-09, 08:44:30
Nowy użytkownik
#2
rotenso czy gree polecają ludzie które je montują
  • Odpowiedz

serwispowietrza

  2019-06-09, 10:31:12
Nowy użytkownik
#3
Montuje i jedne i drugie. Ogólnie jest to dobry produkt. Mała awaryjność jednych i drugich. Mam w ofercie 4 dostawców i gree wraz z rotenso to 70% mojej rocznej sprzedaży. Pozostałe 30 % to MHI i LG.
  • Odpowiedz

obser

  2019-06-09, 10:55:18
Top użytkownik
#4
Prawda jest taka, że klimat się nam zmienił i teraz klimatyzacja staje się standardem, a nie luksusem. Ogólnie jakość urządzeń jest podobna, wiadomo, że japońskie marki mają swoją renomę, ale też i cenę. Polityka producentów z cenami części zamiennych prowadzi do wymiany sprzętu przy naprawach pogwarancyjnych. Sam w tamtym roku musiałem wymienić klimatyzator klasy super premium po 3 latach pracy ze względu na cenę elektroniki j.z., a był nie na gwarancji z powodu braku przeglądów. I wymiana taka boli. Też ma przykłady budżetowych jednostek, które śmigają przez długie lata. Trudno, trzeba pogodzić się z płatnymi serwisami, gwarancją 5 lat i tak policzyć żywotność urządzenia, tak jak w ty roku zrobiłem z pralką i zmywarka. Po 5 latach gwarancji Candy, bo taką niektóre modele miały nawet nie zadzwonię do serwisu, tylko pojadę na łowy nowych urządzeń. Giełda, co dobre, długowieczne, tanie mnie nie przekonuje. Ważne jest, aby firma instalacyjna dobrze czuła się w oferowanej marce, miała doświadczenie w niej, toć ona przejmuje gwarancję. I żeby istniała i reagowała na zgłoszenia. Wiadomo jaka jest nasza chęć szczególnie w sezonie jechać na awarię urządzenia sprzedanego i zamontowanego przez inna firmę.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa