Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Handel internetowy - jak zacząć sprzedawać przez internet?

9 Odpowiedzi, 24037 Wyświetleń

dados

  2020-02-21, 10:02:44
Banned
#1
Szukam jakiejś opcji związanej z możliwością rozszerzenia sprzedaży o handel internetowy. Portale aukcyjne raczej odpadają ze względu na wysokie marże a w zwiazku z tym mały zwrot z inwestycji.

Chodzi o sprzedaż przede wszystkim części i akcesoriów z przeznaczenie do montażu klimatyzacji, wentylacji itd.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2020-02-21, 10:03:46 przez dados.)
  • Odpowiedz

azet

  2020-02-24, 08:38:57
Użytkownik
#2
Wbrew pozorom, handel internetowy to nie jest takie proste zadanie, jakby się chciało aby było. Trzeba zadbać w pierwszej kolejności o łańcuch dostaw. Zwykle jest tak, że dostawa realizowana jest bezpośrednio z Chin.
Zależy jeszcze kto i jakie produkty sprzedaje, ale handel polega na tym przecież, aby kupić taniej i sprzedać drożej.
Co do skrptu, to wybór jest duży. Zależy jaką masz wiedzę na temat serwerów, hostingów, back-upów, skryptów. Bo samodzielne hostowanie to ryzyko, że coś może się wysypać w skrypcie. Czasami tak się po prostu dzieje. Trzeba mieć więc człowieka, który by to ogarnął.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-02-27, 12:50:20 przez admin.)
  • Odpowiedz

ebig

  2020-02-24, 11:13:05
Banned
#3
Dobry skrypt to podstawa. Powinien być przyjazny wyszukiwarkom, powinien być intuicyjny w obsłudze. Dobrze jeżeli dodatkowo będzie istniała możliowśc integracji z oprogramowaniem magazynowym. Np Shoper - można w fajny sposób zintegrować z Subiektem GT, co wydaje się być całkiem dobrą opcją, bo załatwia całą tą problematykę natury magazynowo-rachunkowej.
Myślę, że Shoper spełni te założenia. Zapoznaj się z jego możliwościami np tutaj: /spam admin/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2020-03-02, 07:21:49 przez ebig.)
  • Odpowiedz

dados

  2020-02-25, 12:21:38
Banned
#4
Spoko, dzięki za naświetlenie sytuacji oraz tego z czym przyjdzie mi się mierzyć.
  • Odpowiedz

DBKlima

  2020-02-25, 13:34:45
Top użytkownik
#5
Wszystko zależy czy chcesz na tym zarabiać czy to ma być tylko dodatkowe źródło informacji w internecie o twojej działalności . Jak sklep ma działać i przynosić kasę to szykuj worek pieniędzy.
Części oraz urządzenia firmy Daikin
  • Odpowiedz

Piotr000

  2021-02-22, 19:58:34
Nowy użytkownik
#6
ebig napisał(a):Dobry skrypt to podstawa. Powinien być przyjazny wyszukiwarkom, powinien być intuicyjny w obsłudze. Dobrze jeżeli dodatkowo będzie istniała możliowśc integracji z oprogramowaniem magazynowym. Np Shoper - można w fajny sposób zintegrować z Subiektem GT, co wydaje się być całkiem dobrą opcją, bo załatwia całą tą problematykę natury magazynowo-rachunkowej.
Myślę, że Shoper spełni te założenia. Zapoznaj się z jego możliwościami np tutaj: /spam/admin/

Radziłbym jednak przy wyborze platformy sklepu internetowego nie kierować się tego typu wpisami które trącą autoreklamą, ale poszukać opinii użytkowników sklepu. Bo moje doświadczenie z Shoperem jest BARDZO negatywne. Właśnie przetestowałem tę platformę i nieopatrznie wykupiłem abonament. W testach wszystko wyglądało fajnie, prawdziwe schody zaczęły się jak już chciałem go uruchomić na poważnie. Po pierwsze obsługa Klienta jest tam PONIŻEJ KRYTYKI. Odpowiedzi ślamazarne, czas naprawiania zgłoszonego błędu absolutnie nieakceptowalne (prosty błąd naprawiany TYDZIEŃ). Konsultanci nieraz muszą najpierw
  • Odpowiedz

Piotr000

  2021-02-22, 20:00:15
Nowy użytkownik
#7
... ciąg dalszy:

Konsultanci nieraz muszą najpierw "skonsultować" odpowiedź bo nie wiedzą, raz samodzielnie znalazłem lepsze rozwiązanie problemu niż to co powiedział konsultant. Jeśli chcesz korzystać z tzw "płatności Shoper" to uwaga - na wyciek będą narażone TWOJE WRAŻLIWE dane osobowe (pesel, nr dowodu, data jego ważności) - zostaną na stałe zapisane w sklepie i będą dostępne dla wszystkich osób, którym zlecisz konfigurowanie sklepu. A cały system rejestracji w tym systemie płatności nastawiony jest na okradzenie użytkownika - nie zdziw się jak kilka razy zapłacisz za tę rejestrację, a Shoper pokaże Ci cztery litery i każe zapłacić ponownie odmawiając zwrotu poprzednich wpłat. Oczywiście możesz nie stosować tych płatności, ale jeśli zechcesz korzystać z innych operatorów to Shoper będzie pobierał haracz od otrzymanych w ten sposób wpłat (UOKiK powinien nałożyć na nich karę za takie praktyki!). Reasumując - stanowczo odradzam Shopera! Ja zdecydowałem się przenieść sklep na inną platformę.
  • Odpowiedz

klarkson

  2022-09-14, 10:06:20
Banned
#8
Doradzicie jak reklamowac wlasna firme? Niestety ale zlecen coraz mniej.
  • Odpowiedz

ebig

  2022-09-15, 05:57:30
Banned
#9
Ja akurat w innej branży zarządzam, niestety pierwsze półrocze niespodziewane koszty,potem braki kadrowe,kary umowne a zleceniodawcy nie chcą podnieść stawek.
Idą ciężkie czasy,zastanów się czy pracownicy są niezbędni może ich jest za dużo ja wiem,że jeśli dobrzy to Ci szkoda,ale jak nie masz dla nich roboty to bez sensu trzymać bo to Cię będzie pogrążać.
'
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-02-27, 12:50:32 przez admin.)
  • Odpowiedz

arkatre

  2023-06-07, 16:21:41
Nowy użytkownik
#10
Również raczej nie polecałbym handlu internetowego. Wydaje się to prostym zadaniem, ale tak prawdę trzeba sporo pracy w to włożyć.  Konkurencja jest bardzo duża. Internet jest pełen innych sprzedawców i firm, które oferują podobne produkty lub usługi. Konkurencja w handlu internetowym jest zwykle ogromna, co oznacza, że musisz znaleźć sposób, aby wyróżnić się spośród innych i przyciągnąć klientów. Logistyka i dostawa to samo. Musisz zapewnić skuteczną obsługę zamówień, odpowiednio zapakować produkty i dostarczyć je w terminie. To może być szczególnie trudne, jeśli to nie jest Twoja główna gałąź działalności.Klienci są mega trudni bardzo czesto ;/ mogą mieć pytania dotyczące produktów, zamówień, zwrotów itp. Musisz być gotowy odpowiedzieć na te pytania szybko i profesjonalnie, aby zapewnić pozytywne doświadczenie zakupowe. Skuteczne dotarcie do klientów w internecie może być trudne ze względu na dużą różnorodność kanałów marketingowych. Musisz inwestować w strategie marketingowe, takie jak reklamy płatne, optymalizacja wyszukiwarek internetowych (SEO), media społecznościowe, aby dotrzeć do swojej docelowej grupy klientów. Jeżeli jednak zaczniesz i będziesz chciał się skupić na darmowym reklamowaniu się w Internecie to polecam ten artykuł https://praktycznefinanse.pl/darmowa-rek...nternecie/
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa