Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Wybór systemu crm do kierowania firmą

5 Odpowiedzi, 5604 Wyświetleń

ebig

  2023-01-17, 12:35:59
Banned
#1
Witajcie. Czy korzystacie z systemów crm do kierowania firmą? Jakie polecicie?
  • Odpowiedz

dados

  2023-01-18, 08:40:52
Banned
#2
Jest tego trochę. Zarówno darmowe jak i komercyjne rozwiązania. Zarówno aplikacje stacjonarne, działające lokalnie, jak i również aplikacje globalne - działające na zasadzie klient-serwer, aplikacje webowe. Wydaje mi się, że popularniejszą opcją będą aplikacje webowe z których będzie można korzystać na każdym urządzeniu podłączonym do internetu: niezależnie od systemu czy rodzaju urządzenia. Funkcjonalności - tutaj też nie ma problemu, można skonfigurować w taki sposób, aby odpowiadały oczekiwaniom...
Zerknij sobie też na stronę Polski bezgotówkowej

Możesz tutaj poczytać sobie o tym, jak wprowadzić w firmie płatności bezgotówkowe.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-02-26, 11:38:56 przez admin.)
  • Odpowiedz

azet

  2024-08-13, 08:02:02
Użytkownik
#3
Po pierwsze oprogramowanie powinno być intuiyjne w użytkowaniu, powinno też być niezawdone. Dwie propozycje ode mnie: skorzystanie z jakiegoś gotowego skryptu e-commerce typu Magneto, instalacja i konfiguracja na serwerze. Drugie to skorzystanie z Shoper . Ta druga opcja jest wygodna, bo Shoper oferuje ochronę gwarancyjną gdyby coś niedobrego zaczęło się dziać ze skryptem.

Od siebie polecam też kontakt z nimi:


Firma oferuje profesjonalne wsparcie informatyczne dla firm.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-02-26, 11:39:22 przez admin.)
  • Odpowiedz

Patrycjusz

  2024-09-06, 11:34:29
Banned
#4
Twoje propozycje dotyczące wyboru oprogramowania dla e-commerce są bardzo trafne. Skorzystanie z gotowego skryptu typu Magento (zakładam, że o to chodziło) to świetna opcja, szczególnie dla osób, które potrzebują bardziej zaawansowanej i elastycznej platformy, z możliwością pełnej kontroli nad każdym aspektem sklepu. Jednakże, wymaga to większej wiedzy technicznej, instalacji i konfiguracji na serwerze, co może wiązać się z dodatkowymi kosztami utrzymania i ewentualnymi problemami, jeśli wystąpią błędy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-02-26, 11:39:55 przez admin.)
  • Odpowiedz

czejen

  2025-09-24, 12:51:34
Użytkownik
#5
Czy w waszych firmach ktoś odpowiada tylko za zakupy materiałów, czy zajmuje się tym każdy kierownik projektu osobno?
  • Odpowiedz

januszk

  2025-09-24, 13:35:06
Użytkownik
#6
W większych firmach zazwyczaj jest osoba lub dział zakupów, bo łatwiej wtedy negocjować ceny i pilnować stanów magazynowych. W mniejszych firmach bywa tak, że to kierownik projektu odpowiada za zamówienia. Ważne, żeby ktoś stale kontrolował dostępność i dbał o jakość tego, co trafia na budowę. Przykładową ofertę takich produktów można znaleźć tutaj: https://www.nycz.pl/produkty/nakretka-sz...na-din-934
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-09-30, 10:31:37 przez januszk.)
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa