pytanie do "starych wyjadaczy" w passacie b5 2002 rok klimtronik 19 tdi jest tak-
sprężarka pracuje ok gazu ok(600 gr) ciśnienie niskie ok 2 bary wysokie 15 ale szybko chce rosnąć do góry tylko wentylator je zbija, przy temp. zew 18 C musi jechać na drugim biegu,temp wylotu zimnego powietrza 12-13 stopni dysza dławiąca wymieniona na nową (zresztą na starej niebyło za dużo brudu olej tęż czyściutki) skraplacz przepłukany wodą od zewnątrz lecz tak jakby miał trochę połamane lamelki odbierające ciepło miało to miejsce już przed płukaniem go. Gdy upuściłem czynnik do 400 gr to temp powietrza spadła na 10 C . skontrolowałem nagrzewnicę pod względem otwierania sie i zamykania klap sterujących przepływem powietrza w nagrzewnicy waszystkie pracują tak jak trzeba pełne otwarcie i pełne zamkniecie .
a teraz pytanie czy mieliście podobny przypadek i czy wymiana skraplacza na nowy powinna przynieść poprawę jak ktoś ma inny pomysł to proszę o pomoc . klijent kocha swoje auto i zalezy mu na doprowadzenia klimy do pożądku z góry dzięki za pomoc .
sprężarka pracuje ok gazu ok(600 gr) ciśnienie niskie ok 2 bary wysokie 15 ale szybko chce rosnąć do góry tylko wentylator je zbija, przy temp. zew 18 C musi jechać na drugim biegu,temp wylotu zimnego powietrza 12-13 stopni dysza dławiąca wymieniona na nową (zresztą na starej niebyło za dużo brudu olej tęż czyściutki) skraplacz przepłukany wodą od zewnątrz lecz tak jakby miał trochę połamane lamelki odbierające ciepło miało to miejsce już przed płukaniem go. Gdy upuściłem czynnik do 400 gr to temp powietrza spadła na 10 C . skontrolowałem nagrzewnicę pod względem otwierania sie i zamykania klap sterujących przepływem powietrza w nagrzewnicy waszystkie pracują tak jak trzeba pełne otwarcie i pełne zamkniecie .
a teraz pytanie czy mieliście podobny przypadek i czy wymiana skraplacza na nowy powinna przynieść poprawę jak ktoś ma inny pomysł to proszę o pomoc . klijent kocha swoje auto i zalezy mu na doprowadzenia klimy do pożądku z góry dzięki za pomoc .