Golf 4 1,9 tdi napelniony czynnikiem prawidlowo, sprezarka wlacza sie i np dzis jest chlodno wiec klima w stanie spoczynku ma 5bar i po starcie HP 6bar LP 4bar co to moze byc ???
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Nie chlodzaca klima sprezarka startuje czynnik jest
16 Odpowiedzi, 12140 Wyświetleń
zglos sie do serwisu
krótko mówiąc sprężarka nie spręża - zakładając, że sprzęgło załącza się. Duża szansa na uszkodzenie układu regulacji wydajności sprężarki w jej wnętrzu (typowe uszkodzenie spręzarek SD7V16)
gajdek419 napisał(a):krótko mówiąc sprężarka nie spręża - zakładając, że sprzęgło załącza się. Duża szansa na uszkodzenie układu regulacji wydajności sprężarki w jej wnętrzu (typowe uszkodzenie spręzarek SD7V16)Może i kompresje ma.Ale układ wydajności pozoruje brak sprężu.To cena którą płacimy za wynalazki innowacyjnych rozwiązań.I nie tylko postrzeganych w autoklimatyzacji.Czy wydajność parownika regulowana prędkością obrotową nie wystarczy?Nie bo to jest zbyt łatwa wydajność układy chłodniczego którą można ukryć w sprężarce.Dlaczego?Bo jest tańsza i Łatwiej ją wymienić i poddać procedurze recyklingu nie tylko kupie żelastwa ale i oleju w nim zawartym.Nie wspomnę o czynniku.Bo żadna szanująca się firma zakładając nowy spręż nie skorzysta z czynnika z odzysku.Bo na nim nic nie zarobi.Kto zarabia?ProducentSD7V16.Kto dostaje po tyłku nie licząc użytkownika sprężarki bo w tym paciorku jest tylko ofiarą.Największą ofiarą tej propagandy jest środowisko naturalne.Niby o które producenci sprzętu chłodniczego dbają.Sprężarki z EDA Z PONIATOWA może szału nie robiły w klasie energetycznej.Ale porównanie tych warunków to także kwestia żywotności sprężarki w stosunku do ilości produkcji nowych.Stare pracowały bezawaryjnie po 30 lat.Nowe tylko pięć.Widzicie zależność pomiędzy ekologią a szybkim się dorobieniu pod przykrywką ochrony środowiska?Podobnie jest z czynnikami chłodniczymi.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
piszesz nie na temat .
Kolego skąd wiesz że układ jest prawidłowo napełniony. Ten problem wygląda właśnie na nie dopełnienie. Nabicie układu na wagę nie daje 100% pewności poprawnego działania.
Autoryzowany Partner CARRIER
barbie napisał(a):piszesz nie na temat .barbie tylko tyle stać ciebie w temacie?piszesz nie na temat.To masz wyuczone? barbie.Ty oczywiście jak zwykle na temat.Ale posłucham.Kolegi barbie jak napisze w temacie.barbie piszesz nie na temat?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Pit Stop Serwis napisał(a):Kolego skąd wiesz że układ jest prawidłowo napełniony. Ten problem wygląda właśnie na nie dopełnienie. Nabicie układu na wagę nie daje 100% pewności poprawnego działania.Jakie by nie było napełnienie to różnica ciśnień powinna być o wiele większa.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-03-03, 20:57:14 przez klimatolog.)
klimatolog napisał(a):Właśnie układu regulacji wydajności sprężarki przy nie dopełnieniu ma to do siebie że te różnice nie są duże.Pit Stop Serwis napisał(a):Kolego skąd wiesz że układ jest prawidłowo napełniony. Ten problem wygląda właśnie na nie dopełnienie. Nabicie układu na wagę nie daje 100% pewności poprawnego działania.Jakie by nie było napełnienie to różnica ciśnień powinna być o wiele większa.
Autoryzowany Partner CARRIER
Zawsze powinny być proporcjonalnie różne.Nie siej cherezjiA po drugie niedopełnienie prowadzi do wykluczenia układu z powodu zbyt niskiego ciśnienia.Ale niestety +15 na ssaniu przy134-a ana tłoczeniu 25 stopni zbliża mnie do stwierdzenia kolegi gajdek.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-03-03, 21:50:53 przez klimatolog.)
Pit Stop Serwis napisał(a):Kolego skąd wiesz że układ jest prawidłowo napełniony. Ten problem wygląda właśnie na nie dopełnienie. Nabicie układu na wagę nie daje 100% pewności poprawnego działania.Zadko tu zagladam ale prowadze warsztat od 5 lat i skonczylem technikum w kierunku chlodnictwa wiec to czy jest dobrze napelniony nie podlega watpliwosci mam maszyne a ona raczej sie nie myli bo jest w ciaglym uzyciu wiec bym zauwazyl gajdek419 napisał(a):krótko mówiąc sprężarka nie spręża - zakładając, że sprzęgło załącza się. Duża szansa na uszkodzenie układu regulacji wydajności sprężarki w jej wnętrzu (typowe uszkodzenie spręzarek SD7V16)Wczoraj jeszcze podmienilem sprrezarke bo mialem taka i Twoja teoria sie sprawdzila wszystko ruszylo idealnie. Kozystajac z okazji zapytam jeszcze czy mogly by takie objawy swiadczyc o uszkodzonym zaworze rozpreznym?? royal napisał(a):Jak najbardziej - zablokowany zawór w pozycji otwartej.gajdek419 napisał(a):krótko mówiąc sprężarka nie spręża - zakładając, że sprzęgło załącza się. Duża szansa na uszkodzenie układu regulacji wydajności sprężarki w jej wnętrzu (typowe uszkodzenie spręzarek SD7V16)Wczoraj jeszcze podmienilem sprrezarke bo mialem taka i Twoja teoria sie sprawdzila wszystko ruszylo idealnie. @Pit Stop Serwis: "Właśnie układu regulacji wydajności sprężarki przy nie dopełnieniu ma to do siebie że te różnice nie są duże" . Niestety nie masz racji - tak by było gdyby LP spało ponizej progu "zadziałania" zaworu regulacyjnego w spręzarce a LP na poziomie 4barów napewno jest powyzej (spręzarka powinnna zassysać czynnik)
Ja nadal czekam gajdek419 na wypowiedż kolegi barbie w temacie.Osobiście wykluczam zablokowanie zaworu w pozycji otwartej.Ponieważ sam zawór nawet w pozycji otwartej nie powoduje tak małej różnicy ciśnień i temperatury pomiędzy stronami układu chłodniczego.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Pit Stop Serwis napisał(a):Kolego skąd wiesz że układ jest prawidłowo napełniony. Ten problem wygląda właśnie na nie dopełnienie. Nabicie układu na wagę nie daje 100% pewności poprawnego działania.A w takim razie jaka metoda daje 100% pewnosci działania.A na jakiej zasadzie działa automat do napełniania jak nie na wagę?
Tadeusz nie chcę być uszczypliwy.Ale napełnienie na wagę przy zafajdanym skraplaczu doprowadzi do uszkodzenia sprężarki z powodu braku jej chłodzenia.Podobnie jak zafajdany parownik spowoduje jej zalanie ciekłym czynnikiem.Jestem zwolennikiem napełniania na wagę ale pod kontrolą -obserwacją przegrzania układu który napełniamy.Pit Stop Serwis napełnienie na wagę jest jak najbardziej fachowe.W podanym opisie tak czy siak sprężarka uszkodzona.Aby zdjagnozować czy sama sprężarka czy układ wydajnościowy bez sekcji zwłok tego się nie dowiemy.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości