Witam
Zajmuje się klimatyzacją samochodową od czterech lat. Kłopot z utrzymaniem czynnika chłodniczego w klimatyzacji samochodowej polega na tym, że w układzie znajduje się cała masa różnego rodzaju uszczelneń, połączeń. Większość instalacji zbudowana jest z aluminum (bardzo różnej jakości) i gumowych węży łączonych na różne sposoby. Jeśli do tego dodamy środowisko w jakim pracuje klimatyzacja samochodowa (drgania,temperatura,cała gama związków chemicznych) to nie ma się co dziwić, że co rok góra dwa należy sprawdzić i newielkie ubytki 20-30% uzupełnić.
Inaczej postępuje się przy dużych ubytkach.
Co do czynnika chłodniczego stosowanego w klimatyzacji samochodowej to spotkałem się tylko z dwoma: auta do 1993 R-12, po 93 R-134A
POZDRAWIAM
Zajmuje się klimatyzacją samochodową od czterech lat. Kłopot z utrzymaniem czynnika chłodniczego w klimatyzacji samochodowej polega na tym, że w układzie znajduje się cała masa różnego rodzaju uszczelneń, połączeń. Większość instalacji zbudowana jest z aluminum (bardzo różnej jakości) i gumowych węży łączonych na różne sposoby. Jeśli do tego dodamy środowisko w jakim pracuje klimatyzacja samochodowa (drgania,temperatura,cała gama związków chemicznych) to nie ma się co dziwić, że co rok góra dwa należy sprawdzić i newielkie ubytki 20-30% uzupełnić.
Inaczej postępuje się przy dużych ubytkach.
Co do czynnika chłodniczego stosowanego w klimatyzacji samochodowej to spotkałem się tylko z dwoma: auta do 1993 R-12, po 93 R-134A
POZDRAWIAM
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY