Przy sprawdzaniu szczelności instalacji klimy , sprężarka z dwóch stron pokryła się kontrastem . Obdzwoniłem szereg serwisów i usłyszałem dwie wersje :
1/ wystarczy wymienić uszczelniacze i będzie cool - koszt 300-400 zł
2/ w stilo nie da się uszczelnić kompresora bo to na wale kompresora z czasem tworzy się frez od obracania w obudowie i tamtedy spiernicza freon a tego uszczelnić się nie da i tylko wymiana na nową (3000 zł )
lub regenerowaną (1000< ) .
Tylko regenerowana też przecież jakoś musiała zostać zregenerowana a więc da się czy się nie da.... oto jest pytanie .
A może któryś z szacownych forumowiczów liznął podobny temat
dodam , że chodzi Fiat Stilo 1,8 16V
1/ wystarczy wymienić uszczelniacze i będzie cool - koszt 300-400 zł
2/ w stilo nie da się uszczelnić kompresora bo to na wale kompresora z czasem tworzy się frez od obracania w obudowie i tamtedy spiernicza freon a tego uszczelnić się nie da i tylko wymiana na nową (3000 zł )
lub regenerowaną (1000< ) .
Tylko regenerowana też przecież jakoś musiała zostać zregenerowana a więc da się czy się nie da.... oto jest pytanie .
A może któryś z szacownych forumowiczów liznął podobny temat
dodam , że chodzi Fiat Stilo 1,8 16V
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY