.... nie wiem o które styki koledze chodzi domyslam się ze te od pezełącznika , tak jak napisałem wczesniej praca przy kabelkach nie jest mi obca i kilka sobót nad tym już spedzłem / no nie całych/ i wiem napewno ze sam silnik recyrkulacji jest sprawny bo podając na niego napiecie zamyka i otwiera klapkę , elektro sprzegło przy sprężarce ceż bo po podaniu 12V działaproblem w tym że mam ten samochód o d niespełna pół roku i nie bardzo wiem gdzie co jest i jak te kabelki w tych wiazkach sobie idą , zeby nie te wiązki to po kabelku juz dawno bym do tego doszedł , sterownik rozgryzłem i wiem ze ma dwa wyjscia ale nie moge rozszyfrować co one włączają , tak samo jest z wejsciami na komparator w sterowniku , domyslam sie że to jakies czujniki cisnienia temp. ale jakie i gdzie one ś ą to juz nie moge odnaleść , kupiłem juz dwie ksiażki o Kangoo i w zadnej nie ma nić o klimie , dlaczego?
dodam ze problematyczny samochód to Renault Kangoo 2003 z manualną klima
dodam ze problematyczny samochód to Renault Kangoo 2003 z manualną klima
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY