k_piachu napisał(a):Hp na wolnych obrotach utrzymuje sie na poziomie 5.5 i pomalu wzrasta do 7.6 i po jakichs 10minutach pracy wzrasta do 9.4-9.6 a cisnienie Lp utrzymuje sie stale na poziomie 2.1-2.4. Temperatura na zewnatrz 23 stopnie, przy obraotacxh 1500 cisnienia zachowuja sie tak samo!! Co zauwazylem to ze skraplacz jest chlodny podobnie jak przewody HP. Nigdzie nie widac szronu ani skroplin!!! Jak HP po 10minutach wzrosnie do 9.4-9.6 to temp na wylocie w kabinie ma 9.2stopnia!! ilosc czynnika 750g, czas podcisnienia 30minut, zadnych halasow!! kompresor sie zalacza normalnie i z nim od razu wlacza sie wentylator bo jest tam jeden dwubiegowy!! Skraplacz calyt z zewnatrz przeplukalem woda pod cisnienim i przedmuchalem powietrzem!!Identczne objawy miałem już w kilku sharanach, galaxy, oraz alhambra w rocznikach 95> i stawiam na zbyt wyeksploatoawną sprężarkę lub zawór w kompresorze(sd7V16) czekam na jakieś ciekawe propozycje , może zawór rozprężny?
Osuszacz juz zamowilem jutro bede go wymienial, odnosze wrazenie ze moze byc zapchany i stad takie cisnienie a zawor HP jest akurat na osuszaczu!!
Masz jakis inny pomysl co moze byc nie tak!!???????
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Megane I - problem z klima, wysokie cisnienie 5.5bar, co jest nie tak?
11 Odpowiedzi, 13204 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY