Kolego ta cienka rurka jak pracuje kompresor musi być ciepła to jest strona tłoczna.
Jeżeli jest zimna to masz zapchany układ najprościej mówiąc rozpylanie czynnika zaczyna się w twoim aucie przed zaworem, a z tego może wynikać ze skraplacz masz zapchany czyli (chłodnicę). Piszesz także, że czynnika masz 1kg przeciętnie czynnika w aucie jest 550-750g +- 50g. Może wie ktoś z kolegów ile czynnika powinno być u kolegi w aucie. Czy skraplacz czyli chłodnica robi się ciepła podczas tych 2 min pracy kompresora, sprawdź to.
Pozdrawiam...
Jeżeli jest zimna to masz zapchany układ najprościej mówiąc rozpylanie czynnika zaczyna się w twoim aucie przed zaworem, a z tego może wynikać ze skraplacz masz zapchany czyli (chłodnicę). Piszesz także, że czynnika masz 1kg przeciętnie czynnika w aucie jest 550-750g +- 50g. Może wie ktoś z kolegów ile czynnika powinno być u kolegi w aucie. Czy skraplacz czyli chłodnica robi się ciepła podczas tych 2 min pracy kompresora, sprawdź to.
Pozdrawiam...
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY