Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Problem z wyłanczajacą się klimatyzacją w mercedesie okularniku

42 Odpowiedzi, 37741 Wyświetleń

piter79

  2009-05-16, 19:48:33
Nowy użytkownik
#27
Kolego ta cienka rurka jak pracuje kompresor musi być ciepła to jest strona tłoczna.
Jeżeli jest zimna to masz zapchany układ najprościej mówiąc rozpylanie czynnika zaczyna się w twoim aucie przed zaworem, a z tego może wynikać ze skraplacz masz zapchany czyli (chłodnicę). Piszesz także, że czynnika masz 1kg przeciętnie czynnika w aucie jest 550-750g +- 50g. Może wie ktoś z kolegów ile czynnika powinno być u kolegi w aucie. Czy skraplacz czyli chłodnica robi się ciepła podczas tych 2 min pracy kompresora, sprawdź to.
Pozdrawiam...
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa