Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

przetaczanie czynnika

27 Odpowiedzi, 31070 Wyświetleń

12grudzien

  2009-06-01, 08:04:53
Nowy użytkownik
#3
ok, dzięki za pomoc już rozpracowałem tą stacjęSmile teraz takie jeszcze krótkie pytanko. mój samochód to passat 1997 1.6 AHL. wg. informacji znalezionych w internecie powinienem mieć ciśnienia robocze odpowiednio 16 bar i 1,5-2,5 bara. u mnie jest odpowiednio 13 i 2 bary. czy to wysokie może się aż tyle różnic? dodam że temperaturę z nawiewów mam 5,1 stopnia więc chyba wszystko jest ok. i jest drugie pytanko czy mogę sobie sprawdzić szczelność układu przy pomocy czynnika R134a czy muszę to robić azotem? z góry dzięki za pomoc
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-06-01, 09:27:56 przez 12grudzien.)
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa