ok, dzięki za pomoc już rozpracowałem tą stację
teraz takie jeszcze krótkie pytanko. mój samochód to passat 1997 1.6 AHL. wg. informacji znalezionych w internecie powinienem mieć ciśnienia robocze odpowiednio 16 bar i 1,5-2,5 bara. u mnie jest odpowiednio 13 i 2 bary. czy to wysokie może się aż tyle różnic? dodam że temperaturę z nawiewów mam 5,1 stopnia więc chyba wszystko jest ok. i jest drugie pytanko czy mogę sobie sprawdzić szczelność układu przy pomocy czynnika R134a czy muszę to robić azotem? z góry dzięki za pomoc
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-06-01, 09:27:56 przez 12grudzien.)
teraz takie jeszcze krótkie pytanko. mój samochód to passat 1997 1.6 AHL. wg. informacji znalezionych w internecie powinienem mieć ciśnienia robocze odpowiednio 16 bar i 1,5-2,5 bara. u mnie jest odpowiednio 13 i 2 bary. czy to wysokie może się aż tyle różnic? dodam że temperaturę z nawiewów mam 5,1 stopnia więc chyba wszystko jest ok. i jest drugie pytanko czy mogę sobie sprawdzić szczelność układu przy pomocy czynnika R134a czy muszę to robić azotem? z góry dzięki za pomoc
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY