dziękuję bardzo za info.
ale jak to w końcu jest?
wiem, że przeróbka na R134 wiąże się z koniecznością wymiany elementów uszczelniających, bo mogą po pewnym czasie stracić szczelność.
czy w takim razie 413a (oprócz ceny) ma również te wadę a napełnienie nim nie jest jednak tak bezproblemowe? tu równiez mogą pojawić sie nieszczelności? akurat moja obecna instalacja jest satysfakcjonująco szczelna, ale ni chcę pakowac tam freonu, mimo, że jest jeszcze dostępny....
ale jak to w końcu jest?
wiem, że przeróbka na R134 wiąże się z koniecznością wymiany elementów uszczelniających, bo mogą po pewnym czasie stracić szczelność.
czy w takim razie 413a (oprócz ceny) ma również te wadę a napełnienie nim nie jest jednak tak bezproblemowe? tu równiez mogą pojawić sie nieszczelności? akurat moja obecna instalacja jest satysfakcjonująco szczelna, ale ni chcę pakowac tam freonu, mimo, że jest jeszcze dostępny....
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY