Witam
Sytuacja wygląda tak: 3 takie same auta (Renault premium ciągnik siodłowy 2005 rok, ok 400 000km przebiegu, nie znam ich historii czy np osuszacz był kiedykolwiek zmieniany) szczelne układy odpowiednia ilość czynnika, skraplacz OK (jeden nawet dopiero wymieniony) potężny wentylator silnika pacuje cały czas a w 2 przypadkach wysokie ciśnienie zamyka skale na manometrze, nawet w tym z nowym skraplaczem. Jeden rodzynek ciśnienia OK temperatura OK. Próbowałem nawet zmiejszyć ilość czynnika o 1/4 bo myślałem że mam złe dane i to samo a czas się skończył. Może miał ktoś podobny przypadek? Auta są dostępne tylko jeden dzień w tygodniu i nie ma za dużo czasu.
Sytuacja wygląda tak: 3 takie same auta (Renault premium ciągnik siodłowy 2005 rok, ok 400 000km przebiegu, nie znam ich historii czy np osuszacz był kiedykolwiek zmieniany) szczelne układy odpowiednia ilość czynnika, skraplacz OK (jeden nawet dopiero wymieniony) potężny wentylator silnika pacuje cały czas a w 2 przypadkach wysokie ciśnienie zamyka skale na manometrze, nawet w tym z nowym skraplaczem. Jeden rodzynek ciśnienia OK temperatura OK. Próbowałem nawet zmiejszyć ilość czynnika o 1/4 bo myślałem że mam złe dane i to samo a czas się skończył. Może miał ktoś podobny przypadek? Auta są dostępne tylko jeden dzień w tygodniu i nie ma za dużo czasu.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY