Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Vw golf IV 1.6 Sprężarka staje

13 Odpowiedzi, 19641 Wyświetleń

gajdek419

  2009-08-30, 14:46:16
Zaawansowany użytkownik
#7
Moim zdaniem problem tkwi w zuzyciu się powierzchni ciernych sprzęgła tzn zbyt duza jest szczelina pomiedzy tarczą a kołem pasowym w stanie spoczynku. Po podaniu zasilania na cewkę siła z jaką tarcza jest przyciagana do koła jest zbyt mała aby sprzęgło mogło przenieść wymagany moment obrotowy - wzrastający wraz ze wzrostem ciśnienia na tłoczeniu.
Proponuje zmierzyc szczelinę (trzeba troche pokombinowac bo tarcza jest schowana w obrys koła) i zdemontowac sprzęgł ow celu oceny stanu powierzchni obu współpracująych ze soba elementów.
W tych sprezarkach montowano dwa typy tarcz tzn jedne bardziej podatne na szczelinę a drugie juz mniej, niestety nie są one ze soba zamienne.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa