Moim zdaniem problem tkwi w zuzyciu się powierzchni ciernych sprzęgła tzn zbyt duza jest szczelina pomiedzy tarczą a kołem pasowym w stanie spoczynku. Po podaniu zasilania na cewkę siła z jaką tarcza jest przyciagana do koła jest zbyt mała aby sprzęgło mogło przenieść wymagany moment obrotowy - wzrastający wraz ze wzrostem ciśnienia na tłoczeniu.
Proponuje zmierzyc szczelinę (trzeba troche pokombinowac bo tarcza jest schowana w obrys koła) i zdemontowac sprzęgł ow celu oceny stanu powierzchni obu współpracująych ze soba elementów.
W tych sprezarkach montowano dwa typy tarcz tzn jedne bardziej podatne na szczelinę a drugie juz mniej, niestety nie są one ze soba zamienne.
Proponuje zmierzyc szczelinę (trzeba troche pokombinowac bo tarcza jest schowana w obrys koła) i zdemontowac sprzęgł ow celu oceny stanu powierzchni obu współpracująych ze soba elementów.
W tych sprezarkach montowano dwa typy tarcz tzn jedne bardziej podatne na szczelinę a drugie juz mniej, niestety nie są one ze soba zamienne.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY