W serwisie mechanik odkręcił plastikową zaślepkę zaworu serwisowego na przewodzie niskiego ciśnienia, jednak jakimś dziwnym trafem wykręcił również zawór i cały czynnik wyleciał ze świstem. Wymieniono zawór na nowy (43 zł), napełnienie gratis.
Wraz z czynnikiem wyleciał olej (komora silnika pokryta kropelkami zielonkawego oleju) Mechanik dodał 30g - czy ta ilość wystarcza? Sprężarka chodzi jakoś podejrzanie głośno - a może jestem przewrażliwiony? Klima chłodzi też słabiej - wczoraj np. na biegu jałowym powietrze z kratek miało 10-11 stopni, a wcześniej schodziło do 1-2 stopni. Byłem w innym serwisie i tam spec powiedział, że nie trzeba dodawać oleju ponad to co doda automat (10g) ale jakoś nie wzbudził on mojego zaufania.
Mam zatem trzy pytania:
1. Ile tego oleju powinno się dodać?
2. czy zbyt mała ilość prowadzi do zatarcia sprężarki?
3. Czy zbyt mała ilość powoduje pogorszenie wydajności chłodzenia?
dziękuję z góry za odpowiedź
Wraz z czynnikiem wyleciał olej (komora silnika pokryta kropelkami zielonkawego oleju) Mechanik dodał 30g - czy ta ilość wystarcza? Sprężarka chodzi jakoś podejrzanie głośno - a może jestem przewrażliwiony? Klima chłodzi też słabiej - wczoraj np. na biegu jałowym powietrze z kratek miało 10-11 stopni, a wcześniej schodziło do 1-2 stopni. Byłem w innym serwisie i tam spec powiedział, że nie trzeba dodawać oleju ponad to co doda automat (10g) ale jakoś nie wzbudził on mojego zaufania.
Mam zatem trzy pytania:
1. Ile tego oleju powinno się dodać?
2. czy zbyt mała ilość prowadzi do zatarcia sprężarki?
3. Czy zbyt mała ilość powoduje pogorszenie wydajności chłodzenia?
dziękuję z góry za odpowiedź
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY