Ja tez was popieram jak macie racje ale te agregaty znam bardzo dobrze (praca w serwisie Carrier Transicold oraz szereg szkolen w fabryce we Francji) i wiem co pisze natomiast jak kupujesz samochod uzywany to nie jezdzisz nim odrazu tylko wymieniasz płyny, paski, klocki hamulcowe, robisz ogolny przeglad podobnie jest z agregatem
Zatem trzeba ustalic na jaki czynnik jest agregat i napełnic własciwym
Pomocnym bedzie numer seryjny z tabliczki znamionowej i zakres temperatury mozliwy do ustawienia na sterowniku kabinowym( te o zakresie plusowym miały blokade do 0 stopni)
Agregaty na 404a maja czujnik dochłodzenia a sama dysza jest montowana w parowniku na linii ssacej ( w Termo Kingu na koncowce ssacej przy sprezarce)
Jak kolega nie ma pewnosci to niech porobi dokładne zdjecia i wstawi je na forum moze sie uda zidentyfikowac na co chodzi jego agregat
Pozdrawiam pełen poparcia
Zatem trzeba ustalic na jaki czynnik jest agregat i napełnic własciwym
Pomocnym bedzie numer seryjny z tabliczki znamionowej i zakres temperatury mozliwy do ustawienia na sterowniku kabinowym( te o zakresie plusowym miały blokade do 0 stopni)
Agregaty na 404a maja czujnik dochłodzenia a sama dysza jest montowana w parowniku na linii ssacej ( w Termo Kingu na koncowce ssacej przy sprezarce)
Jak kolega nie ma pewnosci to niech porobi dokładne zdjecia i wstawi je na forum moze sie uda zidentyfikowac na co chodzi jego agregat
Pozdrawiam pełen poparcia
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY