Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

volvo s40

10 Odpowiedzi, 10510 Wyświetleń

RobertS

  2009-12-06, 23:05:04
Użytkownik
#10
w samochodach są dwa rodzaje sprężarek - z regulowaną wydajnością ("wypornością" jak nieraz można przeczytać) i bez regulacji.
Regulacja wydajności realizowana jest poprzez zmianę skoku tłoczków, przy czym zamiana ta może się odbywać mechanicznie - specjalny mechanizm reguluje automatycznie skok w zależności od ciśnienia po stronie ssącej lub elektrycznie - komputer klimy reguluje wydajność w zależności od potrzeb

W sprężarkach bez regulacji stosuje się inny trik - mianowicie gdy ciśnienie po stronie ssącej spada poniżej pewnej wartości presostat rozłącza sprężarkę, gdy ciśnienie wzrośnie - załącza ją ponownie. W volvo jest zatem sprężarka o stałej wydajności i stąd jej cykliczna praca
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa