Moim zdaniem mamy tu przykład podwójnego chamstwa:
1. to zniszczenie układu przez wypełnienie go czynnikiem 134A (uszczelnienia, korozja, zatarcie)
2. wciskanie do "starszego" juz auta konwesji na 134A; to powinno kosztować 600-900pln. Moim zdaniem lepiej niech autko dokończy swych dni na HFC R409A ew. 413A
Drobna uwaga: R12>R409A, 413A to zamiana (bo praktycznie tylko zmiana czynnika). Ale do 134A to juz konwersja całego obiegu. Profesjonaliści, cieszcie się. Macie więcej pracy !
Tollo
1. to zniszczenie układu przez wypełnienie go czynnikiem 134A (uszczelnienia, korozja, zatarcie)
2. wciskanie do "starszego" juz auta konwesji na 134A; to powinno kosztować 600-900pln. Moim zdaniem lepiej niech autko dokończy swych dni na HFC R409A ew. 413A
Drobna uwaga: R12>R409A, 413A to zamiana (bo praktycznie tylko zmiana czynnika). Ale do 134A to juz konwersja całego obiegu. Profesjonaliści, cieszcie się. Macie więcej pracy !
Tollo
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY