Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Zamiana czynnika R12 na R134

9 Odpowiedzi, 25658 Wyświetleń

Tollo

  2007-06-12, 13:03:39
Nowy użytkownik
#9
Moim zdaniem mamy tu przykład podwójnego chamstwa:
1. to zniszczenie układu przez wypełnienie go czynnikiem 134A (uszczelnienia, korozja, zatarcie)
2. wciskanie do "starszego" juz auta konwesji na 134A; to powinno kosztować 600-900pln. Moim zdaniem lepiej niech autko dokończy swych dni na HFC R409A ew. 413A
Drobna uwaga: R12>R409A, 413A to zamiana (bo praktycznie tylko zmiana czynnika). Ale do 134A to juz konwersja całego obiegu. Profesjonaliści, cieszcie się. Macie więcej pracy ! Wink Tollo
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa