Wielki bałagan w tym wątku. W kabinie auta, dla 5 osób potrzeba ok.100m3/h SWIEŻEGO powietrza z zewnątrz (tzn z autostrady), by nie było zbyt duszno. Z kolei powietrze ma odebrać zyski ciepła, i musi go być w OBIEGU więcej, tyle ile wynika z przenoszonej mocy cieplnej, więcej niż dla celów higienicznych. To są strumienie rzędu 100-300m3/h i moc chłodnicza rzędu 1-2 kW. 1000 m3/h to abstrakacja, tego nie da się nawiać kanałami w aucie. Krotnosc wymian powietrza w aucie jest jak w śluzie albo zawodowej kuchni, rzędu 10-50 w/h. Warunki paskudne, przeciąg (niska temp.nawiewu czasami nawet 7°C), nawiewnik przy twarzy, przesuszenie, hałas... Z komfortem cieplnym nie ma to nic wspólnego. po to ludziom ? 
Do studentów: mówimy o wentylacji z chłodzeniem, w aucie nie ma klimatyzacji (FI !!)

Do studentów: mówimy o wentylacji z chłodzeniem, w aucie nie ma klimatyzacji (FI !!)
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY