Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Pytanie dotyczące krotności wymian

14 Odpowiedzi, 12987 Wyświetleń

Tollo

  2007-06-26, 14:37:00
Nowy użytkownik
#13
Podane wartości "na nawiewniku"; zaraz za nim to się zmienia; indukcja i zmieszanie z powietrzem otaczającym, do twarzy dochodzi powiedzmy 12°C i tak sztywniejące zimno. Podkreślam, to dzieje się przy maks.mocy, gdzy czujnik temperatury pow. kabinowego (w dachu, w lampce - nigdy na desce, tam jest czujnik oświetlenia->nasłonecznienia) nie wskaże wartości zadanej, np. 24°C. Proces dotyczy systemu automatycznego, w ręcznej "automatyce" wszystko działa, az na dachu auto pojawi się rosa.Obieg otwarty - pow. z auta nie wraca do parownika, dmuchamy 100%pow zewn. schłodznego. W pracy w obiegu (w pełnej cyrkulacji) zmierzyłem fi ok. 20%, pewnie bylo i mniej, ale higrometry mają juz problemy, podobnie jak śłuzówka. Jeszcze jeden drobiazg: sądzę, że nalezy mocno uwzględniać temp. gorących przegód-szyb, deski; temp. powietrza owszem, trzyma założone 24°C, ale gorąco bucha .... Wink
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa