mg napisał(a):Na rurce jest widoczny kołnierz który prawdopodobnie miał za zadanie zakleszczyć ją w otworze. Może dałoby się go jakoś odtworzyć?nie ma żadnego kołnierza. widać odmienną powierzchnie rurki -jako karb zadziory na granicy do której było wciśnięte w gniazdo korpusu. to małe ryski -a jakoś uwidocznił -uwypuklił je błysk lampy przy zdjęciu...
mg napisał(a):Poniżej uszkodzonego połączenia widać dwie śruby, czy istnieje możliwość aby wykorzystać je, i za pomocą taśmy stalowej opasać cały tłumik, przykręcić tymi śrubami i dodatkowo połączyć lutem w kilku miejscach do powierzchni tłumika.nie ma możliwości. śruby są za blisko garnka sprężarki... aby je wykręcić trzeba by wyciągnąć sprężarkę z garnka... na siłę wygiąć rurkę tłoczna -odchylić mocno w bok tą nieszczęsną puszkę tłumika -i wyrwać całą sprężarkę z zawieszeń... i dopiero będzie dostęp do śrub... potem można by pod śruby podłożyć kawałki taśmy...
i zobaczyć, czy uda się ponownie wcisnąć do końca sprężyny zawieszeń... bez prasy to niestety problematyczne...
a taśma byłaby w dwóch kawałkach -można by jedynie przylutować do tłumika -opasać się nie da... słowem -kłopotliwe czasochłonne -i więcej można naszkodzić niż zyskać... zostaje klejenie -albo lekkie rozszerzenie rurki ekspanderem i wbicie jej na siłę młotkiem... tyle, ze ekspanderowanie stalowej rurki o ściance około milimetra... chyba prędzej wygną się kamienie ekspandera... może spróbuję ekspandować sam koniec rurki... może tak po milimetrze długości się da... po kawałeczku...
sprężarka stoi sobie w mojej drugiej pracy na warsztacie... jutro mam tam dyżur i pewnie trochę czasu będzie -to będę kombinował...
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY