Coś tu jest nie tak z odbiorem ciepła od skraplacza tzn. albo wentylator (załącza się drugi bieg?) albo skraplacz mocno zapchany jest syfem na zewnątrz (być może mycie nie pomogło).
Druga opcja to zbyt duza ilośc oleju (skraplacz zaolejony wewnątrz) ale czy wczesniej klima działala ok zanim zaczęła się wyłączac??
Krople wody nie będzie pod samochodem bo masz za wysokie ciśnienie na ssaniu/ zbyt wysoka temperatura parowania - parownik jest zbyt ciepły aby wykropliła się na nim wilgoć z powietrza.
Napisz który rok i jaki silnik
Druga opcja to zbyt duza ilośc oleju (skraplacz zaolejony wewnątrz) ale czy wczesniej klima działala ok zanim zaczęła się wyłączac??
Krople wody nie będzie pod samochodem bo masz za wysokie ciśnienie na ssaniu/ zbyt wysoka temperatura parowania - parownik jest zbyt ciepły aby wykropliła się na nim wilgoć z powietrza.
Napisz który rok i jaki silnik
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY