ilość czynnika powinna być w okolicach 700gr, jest tam jakiś wziernik na osuszaczu jeżeli tak to czy coś w nim bombluje? Sprawdź ilość oleju i jego jakość w układzie. Jaki jest tam element rozprężny zawór czy dławik. Na Lp =3,7bara przy takich parametrach czynnik nie odparuje i nie ma skroplin pod autem. Parownik rozumię że jest czysty.
1.Sprawdź element rozprężny jeżeli:
a) dławik to przeczyścić
b) zawór rozpręźny wymienć
2. Ilość oleju w układzie i jego jakość.
3. Jeżeli robił krótko próżnie i nie wymienił osuszacza to może masz zawilgocony układ, w końcu olej i 134 są mocno higroskopijne.
1.Sprawdź element rozprężny jeżeli:
a) dławik to przeczyścić
b) zawór rozpręźny wymienć
2. Ilość oleju w układzie i jego jakość.
3. Jeżeli robił krótko próżnie i nie wymienił osuszacza to może masz zawilgocony układ, w końcu olej i 134 są mocno higroskopijne.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY