Po pierwsze - musisz poszukac sobie schemat elektryczny tej klimatyzacji np AutoData.
Po drugie - musisz zrobic ten nadmuch - wszystkie 4 biegi musza dzialac, niezaleznie od tego czy klima dziala czy tez nie.
(Z tego co widze na schemacie to obroty silnika sa regulowane za pomoca zestawu opornikow drutowych (czesto spotykane rozwiazanie)- trzeba to sprawdzic czy nie posniedziale lub popalone, oraz sprawdzic wyjscia z sterownika/panela ktory puszcza prad na te oporniki.
Po trzecie - trzeba bedzie sprawdzic cisnienia na pracujacym ukladzie. Z tego co napisales - to uklad byl bardzo dlugo rozszczelniony i w zwiazku z tym mozesz miec spore wydatki.
Inne wyjscie: oddajesz to do goscia, ktory ma o tym pojecie.
Po drugie - musisz zrobic ten nadmuch - wszystkie 4 biegi musza dzialac, niezaleznie od tego czy klima dziala czy tez nie.
(Z tego co widze na schemacie to obroty silnika sa regulowane za pomoca zestawu opornikow drutowych (czesto spotykane rozwiazanie)- trzeba to sprawdzic czy nie posniedziale lub popalone, oraz sprawdzic wyjscia z sterownika/panela ktory puszcza prad na te oporniki.
Po trzecie - trzeba bedzie sprawdzic cisnienia na pracujacym ukladzie. Z tego co napisales - to uklad byl bardzo dlugo rozszczelniony i w zwiazku z tym mozesz miec spore wydatki.
Inne wyjscie: oddajesz to do goscia, ktory ma o tym pojecie.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY