wally napisał(a):A czy olej jest koloru zielonego tak jak widze to we wzierniku czy moze jakiegos innego ? Bo jesli innego to nie widze, widze jedynie zielony wir jak chodzi i zielone babelki jak przestaje tloczyc ale sprawdze jeszcze i dam znac.wg mnie tabelkę należy interpretować następująco:
CZY KTOS MOZE MI POMOC ROZSZYFROWAC PODANA TABELE CISNIEN DLA MOJEGO AUTA PROSZE ??
Tabelka, nie pamietam jaka mam sprezarke ale chyba Nippodenso:
http://img65.imageshack.us/img65/3922/ci...nialv5.jpg
na dolnej osi masz temeraturę powietrza na zewnątrz
na pionowej osi ciśnienie
Na wykresie proste przerywane odpowiadają temperaturze, jaką osiągniesz na wylocie do kabiny przy określonych temperaturach. Są dwie proste przerywane - dla wilgotności powietrza 30% i 80%, zatem jeśli panuje upał 30 st. przy wilgotności 80% to przy sprawnym układzie osiągniesz z kratek w kabinie około 20 st... przy wilgotności 30% - 13-14 st.
Pozostałe proste określają ciśnienia po stronie niskiego i wysokiego ciśnienia dla różnych temperatur i wilgotności (też są dwie proste - dla 30% i 80% wilgotności względnej)
ogólnie słabiutka ta klima... mało wydajna... może stąd Twoje rozterki?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY