Podejrzewam że jednak zbyt słaba wymiana cieplna skraplacza. Spowodowana może być brudem, załamaniem lamelek, załamaniem konstrukcji całego skraplacza, zbyt słabą wydajnością wentylatorów, braku któregoś (podejrzewam że wyższego) biegu obrotowego wentylatora. Od tego trzeba zacząć.
Wykonać próbę w upalny dzień (taki jak dziś) auto pracujące na 1,5 tyś obrotów i coś powinno się zacząć dziać.
Miłego dnia.
off:
W prywatnym aucie nie miałem plastików od wentylatora (osłony) przez co wydajność wentylatorów była zbyt mała by schłodzić skraplacz i w mieście też nie dawała rady.
Swoją drogą to sporo podobnych tematów...
Wykonać próbę w upalny dzień (taki jak dziś) auto pracujące na 1,5 tyś obrotów i coś powinno się zacząć dziać.
Miłego dnia.
off:
W prywatnym aucie nie miałem plastików od wentylatora (osłony) przez co wydajność wentylatorów była zbyt mała by schłodzić skraplacz i w mieście też nie dawała rady.
Swoją drogą to sporo podobnych tematów...
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY