Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Wszystkie parametry na zegarach wzorcowo a klima nie działa.

31 Odpowiedzi, 37149 Wyświetleń

M.Radomiak

  2010-06-13, 07:14:18
Nowy użytkownik
#3
Z tym wulkanizatorem-klimatyzatorem,to masz 100% racji,bo wielu wulkanizatorów w celu rozszerzenia działalności kupuje maszynę do obsługi klimy.Ja podjechałem do gościa,który zajmuje sie tylko klimatyzacjami.tak jak pisałem wyżej,to poinformowałem gościa,że auto było sprowadzone z niesprawną klimą.We wzierniku o ktorym piszesz kuleczka przed napełnieiem była na dole.Napiszę od początku o całym procesie obslugi.Pierwszy problem dla"fachowca"bylo odkręcenie zaślepek do napełniania.Zanim skończył drapać sie po głowie,to ja za pomocą kombinerek rozwiązałem temat.O.K podpiął to swoje urządzenie i zaczął sprawdzać szczelność.Wyszło,że wszysko jest O.K,po tem z tego co mi mówił,bo ja sie na tym nie znam zaczęła sie wymiana starego oleju na nowy.Starego oleju zeszło 50ml a w układzie z tego co mowił jest 200ml.Tłumaczyl to tak,że jak klima jest pusta,to jest problem z wymianą tego oleju.Dalej zacząl napełnianie i nie wieczy czy juz po napełnieniu czy też w trakcie kazał odpalić auto i załączyć klime.Odpaliłem bryka,wentylator na full.W kabinie chłód przy otwartych drzwiach.Myśle sobie,jest OK.W trakcie pracy silnika zawór zawór spuścił powietrze.Myślałem,że gość zawału dostanie.Pytał nerwowo co sie stało.Pytam go,czy nabijanie klimy jest takie stresujące?A on mi odpowiedzial,że czasem tak.Oczywiście zapytałem dla jaj,bo ktoś kto sie profesjonalnie zajmuje np. tak jak w tym wypadku klimatyzacjami nie powinien sie stresować robiąc coś po raz powiedzmy setny.Wracając do tego wziernika.wszysko nabite,maszyna odpięta,klima chło,ale wziernik na zgaszonym silniku jest pusty a kulka jest na dole.Pytam go dlaczego tak sie dzieje,bo widziałem u kolegów w takich samych autach,że nawet na zgaszonym silniku kulka jest albo na dole albo po środju,a jak niesprawna to na dole.Kazał odpalić auto.Po odpaleniu pojawił sie olej we zierniku a kulka poszła do góry lecz po zgaszeniu wszystko w tym oczku ginęł,tzn.olej i kulka opadały do zera.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa