Wracając do tematu.Gość leży w szpitalu...nie z mojej winy oczywiście.Dowiedziałem sie tylko tyle,że wraz z olejem wpuścił ten kontrast.A co do tego,czy wie jak zbudowany jest układ akurat w tym aucie,podejrzewam,że nie wie.Wracając do tej dławicy.O co chodzi?,czy to może sie rozszczelnić,a jeśli tak,to czy da sie uszczelnić,czy też trzeba kupić nową.A nawiązując do kolegi,który wypowiedział sie wyżej,że uklad mógł sie rozszczelinić przy nabijaniu,to moim zdaniem jest niemożliwe.Niemożliwe dlatego,że ja podjechałem z pustym układem,niesprawną klimą.Zrozumial bym to,jak bym podjechał ze sprawną klimą,ale powiedzmy słabo by chłodzila,wtedy tak,bo przy dobijaniu mogło coś walnąć.Dla fachowca,bynajmniej tak mi sie wydaje,powinno być wskazówką,że auto 7letnie ma pusty układ,a klient zakupił auto z niesprawną klimą.Moim zdaniem w takim przypadku zakładanie z góry,że samo nabicie załatwi sprawę jest naiwnością biorąc pod uwagę koszt napełnienia.Całe szczęście,że sie trochę ochłodziło.Lecę w traskę więc w dyskusji nie będę uczestniczył.Pozdrawiam i dziekuje za podpowiedzi.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Wszystkie parametry na zegarach wzorcowo a klima nie działa.
31 Odpowiedzi, 37126 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY