Witam!
Zajmuje się głownie chłodnictwem i klimą domową/biurową od czasu do czasu samochodówką.
Oglądałem dziś znajomemu układ w A4 1.9 tdi Ciśnienie Lp= 1,4 bar, Hp= 7bar. Uzupełniłem czynnik jakieś 220gr. Ciśnienia Lp= 1.9bara Hp= 10-12bar (temperatura na zewnątrz 13 stopni). Po przysłonięciu skraplacza sprężarka hałasuje czym wyższe ciśnienie tym bardziej jest to uciążliwe rozumie że oznacza to końcówkę dla kompresora, na wyłączonym silniku tarcza sprzęgła kręci się z zacięciami.
Jeżeli konieczna jest wymiana sprężarki to polecalibyście nową czy regenerowaną a może używkę.
Czy wystarczy wymienić osuszacz + olej, a czynnik chłodniczy może zostać stary wraz z zaworem rozpręznym?
Pozdrawiam
Zajmuje się głownie chłodnictwem i klimą domową/biurową od czasu do czasu samochodówką.
Oglądałem dziś znajomemu układ w A4 1.9 tdi Ciśnienie Lp= 1,4 bar, Hp= 7bar. Uzupełniłem czynnik jakieś 220gr. Ciśnienia Lp= 1.9bara Hp= 10-12bar (temperatura na zewnątrz 13 stopni). Po przysłonięciu skraplacza sprężarka hałasuje czym wyższe ciśnienie tym bardziej jest to uciążliwe rozumie że oznacza to końcówkę dla kompresora, na wyłączonym silniku tarcza sprzęgła kręci się z zacięciami.
Jeżeli konieczna jest wymiana sprężarki to polecalibyście nową czy regenerowaną a może używkę.
Czy wystarczy wymienić osuszacz + olej, a czynnik chłodniczy może zostać stary wraz z zaworem rozpręznym?
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY