Bogdan_New_Jersey napisał(a):Jasne, widać jakie wyobrażenie o regeneracji mają ludzie.Grześ napisał(a):Drodzy koledzy mam pytanie jak wygląda regenerowanie kompresorów stosowanych w klimatyzacji samochodowej ,czy cala regeneracja to tylko podpicowanie starej sprężarki wymiana uszczelniaczy i to wszystko ???
I DOLANIE USZCZELNIACZA TAK TO WYGLADA
LEPIEJ KUPIC NOWA TANIEJ WYJDZIE
KTO TANIO KUPUJE TEN DWA RAZY KUPUJE
Pokazując niejednokrotnie regenerowane sprężarki ( i nie tylko) ludziom nie z branży - nie moga uwierzyć, że nie jest to produkt nowy.
Regeneracja (przez R) sprawdza się do:
wypiaskowania / wyśrutowania korpusu
rozebrania na częsci całej sprezarki
wymiany wszytskich o-ringów, uszczelniacza, łozysk kół, pierscieni tłokowych
wymiany łozysk wału, tłoków (jeżeli nie miejszczą się w granicach tolerancji)
sprawdzenie/naprawa cewki, pomiar bicia kół pasowych wraz z poprawą powierzchni roboczej; test wytrzymałościowy tarczy wraz poprawą powierzchni roboczej
wyregulowanie szczeliny spzregła
test wytrzymałościowy sprzegła
sprawdzenie wydajnosci
sprawdzenie szczelnosci
Trzeba dodac ze w wielu przypadkach poprawia się sprezarki po producentach.
Z grubsza to tyle
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY