Tak to wygląda na przykładzie firmy HAIER( wyciągnięte z internetu): 1. Karta gwarancyjna jest ważna jedynie z dowodem zakupu urządzenia, w którym określono cenę zakupu oraz model.
2. Sprzedający udziela gwarancji na sprawne działanie urządzenia klimatyzacyjnego.
3. Gwarancją objęte są urządzenia klimatyzacyjne firmy Haier zakupione od Haier....... ....................................i sprzedane za pośrednictwem Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
4. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru urządzenia, potwierdzonej podpisem oraz pieczęcią autoryzowanego dystrybutora/dealera na protokole odbioru montażu.
5. Wszystkie roszczenia wynikające z udzielonej gwarancji w imieniu Haier ...................... należy zgłaszać do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży (APS).
6. W razie stwierdzenia w okresie ważności gwarancji wady lub uszkodzenia sprzętu, zostaną one bezpłatnie usunięte przez APS w terminie 14 dni roboczych. Części wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej są własnością Haier Poland Sp. z o.o. bez prawa zwrotu ich wartości.
7. Termin naprawy urządzenia klimatyzacyjnego może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych w przypadku, gdy konieczne będzie sprowadzenie z zagranicy części lub podzespołów potrzebnych do jego naprawy.
8. Użytkownik powinien zapewnić miejsce potrzebne do dokonania naprawy. Serwisant w formie pisemnej, telefonicznej lub innej określi czas przyjazdu ekipy oraz w przybliżeniu poda czas potrzebny do dokonania naprawy.
9. Dla zachowania uprawnień wynikających z gwarancji montaż urządzeń klimatyzacyjnych musi być wykonany przez APS.
10. Urządzenia klimatyzacyjne pracują w zakresie temperatur -7°C do +48°C, przy nastawieniu klimatyzatora na funkcję´ grzania.
11. Jeśli zachodzi konieczność pracy urządzenia w zakresie temperatur innych niż podano lub ustawienia urządzenia w funkcji chłodzenia w temperaturach zewnętrznych poniżej 0°C należy skontaktować się z APS. Nie zastosowanie się do tego może skutkować uszkodzeniem, za które odpowiedzialność spoczywa na użytkowniku.
12. Użytkownik jest zobowiązany do przeprowadzenia w ciągu roku minimum 2 przeglądów technicznych zakupionego urządzenia klimatyzacyjnego. Przeglądy te powinny być wykonane w okresie jesienno-zimowym oraz zimowo-wiosennym. Przeglądy te są odpłatne i musza być wykonane przez APS.
13. Każdy przegląd odnotowany jest w książce gwarancyjnej, a odmowa jego wykonania skutkuje utratą gwarancji.
14. Gwarancja nie obejmuje:
* uszkodzeń lub niewłaściwej pracy urządzeń wynikających z błędów popełnionych podczas montażu,
* skutków zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które nie odpowiada producent, np. uszkodzeń w czasie transportu, uderzenia pioruna, uszkodzeń mechanicznych, przepięć sieci elektrycznej itd. (siła wyższa),
* uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania warunków eksploatacyjnych zawartych w instrukcji obsługi,
* uszkodzeń powstałych w wyniku niewykonywania czynności określonych w instrukcji obsługi jako czynności, które powinien wykonywać użytkownik np. czyszczenie filtrów,
* roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzeń klimatyzacyjnych o ile są one zgodne z parametrami podanymi w dokumentacji technicznej,
* urządzeń, które były montowane, przerabiane lub naprawiane przez nieautoryzowany personel,
* urządzeń, w przypadku, których niewykonane zostały obowiązkowe okresowe przeglądy techniczne ? minimum 2 razy w roku,
* przypadków nieczytelnie lub niedokładnie wyplenionych kart gwarancyjnych,
* urządzeń nieposiadajacych czytelnych fabrycznych numerów seryjnych.
15. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji użytkownik jest zobowiązany do pokrycia kosztów dojazdu serwisanta.
16. Decyzja APS w sprawie wadliwie działającego urządzenia klimatyzacyjnego jest decyzją ostateczną.
17. Nabywcy przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji zostanie wykonanych pięć istotnych napraw połączonych z wymianą części i wystąpi kolejna istotna wada, która uniemożliwia użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem.
18. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody eksploatacyjne jak i szkody wynikające z pracy urządzenia klimatyzacyjnego (dotyczy m.in. zalania kondensatem obrazu, ściany itd.).
19. Karta gwarancyjna spełnia wymagania gwaranta, jeżeli wypełniona jest w całości, czytelnie oraz dołączony jest dowód zakupu.
20. Roszczenia, uwagi, zastrzeżenia odnośnie niewłaściwie pracującego urządzenia klimatyzacyjnego należy zgłaszać w formie pisemnej, faxem, pocztą elektroniczną, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty ujawnienia się wady; w zgłoszeniu należy podać dokładny adres zamontowanego urządzenia, osobę´ kontaktowa, telefon, symbol urządzenia oraz nr fabryczny.
21. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z zawartą umową.
2. Sprzedający udziela gwarancji na sprawne działanie urządzenia klimatyzacyjnego.
3. Gwarancją objęte są urządzenia klimatyzacyjne firmy Haier zakupione od Haier....... ....................................i sprzedane za pośrednictwem Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
4. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru urządzenia, potwierdzonej podpisem oraz pieczęcią autoryzowanego dystrybutora/dealera na protokole odbioru montażu.
5. Wszystkie roszczenia wynikające z udzielonej gwarancji w imieniu Haier ...................... należy zgłaszać do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży (APS).
6. W razie stwierdzenia w okresie ważności gwarancji wady lub uszkodzenia sprzętu, zostaną one bezpłatnie usunięte przez APS w terminie 14 dni roboczych. Części wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej są własnością Haier Poland Sp. z o.o. bez prawa zwrotu ich wartości.
7. Termin naprawy urządzenia klimatyzacyjnego może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych w przypadku, gdy konieczne będzie sprowadzenie z zagranicy części lub podzespołów potrzebnych do jego naprawy.
8. Użytkownik powinien zapewnić miejsce potrzebne do dokonania naprawy. Serwisant w formie pisemnej, telefonicznej lub innej określi czas przyjazdu ekipy oraz w przybliżeniu poda czas potrzebny do dokonania naprawy.
9. Dla zachowania uprawnień wynikających z gwarancji montaż urządzeń klimatyzacyjnych musi być wykonany przez APS.
10. Urządzenia klimatyzacyjne pracują w zakresie temperatur -7°C do +48°C, przy nastawieniu klimatyzatora na funkcję´ grzania.
11. Jeśli zachodzi konieczność pracy urządzenia w zakresie temperatur innych niż podano lub ustawienia urządzenia w funkcji chłodzenia w temperaturach zewnętrznych poniżej 0°C należy skontaktować się z APS. Nie zastosowanie się do tego może skutkować uszkodzeniem, za które odpowiedzialność spoczywa na użytkowniku.
12. Użytkownik jest zobowiązany do przeprowadzenia w ciągu roku minimum 2 przeglądów technicznych zakupionego urządzenia klimatyzacyjnego. Przeglądy te powinny być wykonane w okresie jesienno-zimowym oraz zimowo-wiosennym. Przeglądy te są odpłatne i musza być wykonane przez APS.
13. Każdy przegląd odnotowany jest w książce gwarancyjnej, a odmowa jego wykonania skutkuje utratą gwarancji.
14. Gwarancja nie obejmuje:
* uszkodzeń lub niewłaściwej pracy urządzeń wynikających z błędów popełnionych podczas montażu,
* skutków zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które nie odpowiada producent, np. uszkodzeń w czasie transportu, uderzenia pioruna, uszkodzeń mechanicznych, przepięć sieci elektrycznej itd. (siła wyższa),
* uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania warunków eksploatacyjnych zawartych w instrukcji obsługi,
* uszkodzeń powstałych w wyniku niewykonywania czynności określonych w instrukcji obsługi jako czynności, które powinien wykonywać użytkownik np. czyszczenie filtrów,
* roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzeń klimatyzacyjnych o ile są one zgodne z parametrami podanymi w dokumentacji technicznej,
* urządzeń, które były montowane, przerabiane lub naprawiane przez nieautoryzowany personel,
* urządzeń, w przypadku, których niewykonane zostały obowiązkowe okresowe przeglądy techniczne ? minimum 2 razy w roku,
* przypadków nieczytelnie lub niedokładnie wyplenionych kart gwarancyjnych,
* urządzeń nieposiadajacych czytelnych fabrycznych numerów seryjnych.
15. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji użytkownik jest zobowiązany do pokrycia kosztów dojazdu serwisanta.
16. Decyzja APS w sprawie wadliwie działającego urządzenia klimatyzacyjnego jest decyzją ostateczną.
17. Nabywcy przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji zostanie wykonanych pięć istotnych napraw połączonych z wymianą części i wystąpi kolejna istotna wada, która uniemożliwia użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem.
18. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody eksploatacyjne jak i szkody wynikające z pracy urządzenia klimatyzacyjnego (dotyczy m.in. zalania kondensatem obrazu, ściany itd.).
19. Karta gwarancyjna spełnia wymagania gwaranta, jeżeli wypełniona jest w całości, czytelnie oraz dołączony jest dowód zakupu.
20. Roszczenia, uwagi, zastrzeżenia odnośnie niewłaściwie pracującego urządzenia klimatyzacyjnego należy zgłaszać w formie pisemnej, faxem, pocztą elektroniczną, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty ujawnienia się wady; w zgłoszeniu należy podać dokładny adres zamontowanego urządzenia, osobę´ kontaktowa, telefon, symbol urządzenia oraz nr fabryczny.
21. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z zawartą umową.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY