Musisz przede wszystkim zrobić porządek z czynnikiem w układzie żeby go było tyle ile trzeba inaczej wszyscy możemy się tylko domyślać a co by było gdyby...
Kurcze aż sam jestem ciekaw jak ta sytuacja z twoja klimą sie zakończy. Sam jeżdziłem civicem 1,4 z 96r. i miałem podobne przygody. Przy niższych temp. ok ale jak dowaliło 30 stopni mulił i chłodził że pożal się boże. U mnie przy przebiegu 250000 poszła uszczelka i sprzęgło a ze trafiłem drugi silniczek igiełkę z nówką sprzegielkiem to sobie zmieniłem silnik. Nie dość że wyszło taniej to i silnik nowszy a za jednym zamachem skończyły się problemy ze słabą klimą.W końcu zmieniłem auto ale kolega który je ode mnie kupił nie narzeka.
Powodzenia ciekawe jak sie to wszystko skończy w twoim przypadku.
Kurcze aż sam jestem ciekaw jak ta sytuacja z twoja klimą sie zakończy. Sam jeżdziłem civicem 1,4 z 96r. i miałem podobne przygody. Przy niższych temp. ok ale jak dowaliło 30 stopni mulił i chłodził że pożal się boże. U mnie przy przebiegu 250000 poszła uszczelka i sprzęgło a ze trafiłem drugi silniczek igiełkę z nówką sprzegielkiem to sobie zmieniłem silnik. Nie dość że wyszło taniej to i silnik nowszy a za jednym zamachem skończyły się problemy ze słabą klimą.W końcu zmieniłem auto ale kolega który je ode mnie kupił nie narzeka.
Powodzenia ciekawe jak sie to wszystko skończy w twoim przypadku.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY