mg napisał(a):Nie widzę różnicy między gazowaniem na postoju a gwałtownym przyśpieszeniem.
No ja myślę że właśnie w tej różnicy jest rozwiązanie całej zagadki.
Na obecną chwilę widzę dwie różnice między postojem a jazdą.
Pierwsza to pojawienie się przyspieszenia poziomego, które może powodować przemieszczenie się czegoś (tylko czego?) w przewodach powodując ich zatkanie.
Druga różnica to ruchy które wykonuje cały silnik na poduszkach (a wraz z nim sprężarka, ale już nie skraplacz i chłodnica) - podczas przygazówek na postoju ruchu silnika są jednak dużo mniejsze niż jak moment przenoszony jest na koła.
Coś mi się wydaje że bez kolejnych eksperymentów się nie obejdzie.
No bo żadnej więcej magii przecież być nie może.
Objawy wskazują na to że w chwili przyspieszania układ staje się nagle niedrożny. Prawdopodobnie niedrożność występuje między sprężarką, a presostatem.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY