Witam.
W moim przekonaniu nie ma tu żadnych współzależności. Układ hamulcowy a układ klimatyzacji to 2 zupełnie inne bajki. Chyba że Ci noga zamarza i tracisz czucie (żart).
W układzie hamulcowym znajduje się płyn hamulcowy (dot 4). Jego wykładnikiem jest temperatura wrzenia. Przy cieplejszych dniach (tj. wtedy gdy się włącza klimatyzację) może on szybciej wrzeć i wtedy mamy zjawisko "miękkiego pedału" i osłabionej siły hamowania. W większości warsztatów znajdziesz tester układu hamulcowego, który bada temperaturę wrzenia a tym samym stan płynu.
Pozdrawiam
W moim przekonaniu nie ma tu żadnych współzależności. Układ hamulcowy a układ klimatyzacji to 2 zupełnie inne bajki. Chyba że Ci noga zamarza i tracisz czucie (żart).
W układzie hamulcowym znajduje się płyn hamulcowy (dot 4). Jego wykładnikiem jest temperatura wrzenia. Przy cieplejszych dniach (tj. wtedy gdy się włącza klimatyzację) może on szybciej wrzeć i wtedy mamy zjawisko "miękkiego pedału" i osłabionej siły hamowania. W większości warsztatów znajdziesz tester układu hamulcowego, który bada temperaturę wrzenia a tym samym stan płynu.
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY