Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

syczenie i buczenie sprężarki

5 Odpowiedzi, 9158 Wyświetleń

crocens

  2007-08-10, 15:30:30
Top użytkownik
#4
Twój majster dobrze gada tylko nie wie o czym. Procedura powinna wyglądac tak: Próba szczelności pod azotem. Jeżeli stoi ciśnienie to parownik jest ok.m Próba szczelności na podciśnieniu (przysłowiowa próżnia), Jeżeli pompa po czasie (jeżeli ściągaliście freon może to trwać nawet 30 minut) nie ucichnie a po odłączeniu pompy od układu ciśnienie w nim wzrasta (zaznaczam iż bardzo powoli i łatwiej to wysłyszeć po pracy pompy niż po obserwacji zegara) to diagnoza jest prosta: uszczelniacz stożkowy na kompresorze. Wtedy rzeczywiście podczas jazdy nie ucieka a na postoju tak. Przy okazji mała rada: radzę w zimę włączać klimatyzacje co dzień na 2-3 minuty by kompresor przesmarował się olejem. Ma on właściwości uszczelniające (smaruje m. in. ten uszczelniacz) i ubytek freonu również jest mniejszy.

Pozdrawiam
.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa