odciągasz czynnik z układu, odpinasz złącza elektryczne od sprężarki, zdejmujesz pasek, odkręcasz przewody ciśnieniowe (zanim to zrobisz oczyść dookoła miejsca gdzie wchodzą w sprężarkę a potem przedmuchaj dookoła, by usunąć wszelkie nieczystości) Zabezpiecz otwarte przewody, by nie dopuścić powietrza ani zanieczyszczeń do układu, z braku laku owiń taśmą. Odkręcasz śruby, wyjmujesz sprężarkę.
Z zakupionej nowej odkręcasz korek spustowy oleju i go wylewasz.
Odkręcasz korek spustowy oleju w starej sprężarce, wylewasz olej do menzurki i sprawdzasz jego ilość.
Do nowej sprężarki wlewasz nowy olej w ilości takiej, jaką spuściłeś ze starej. Zakręcasz korek, montujesz do auta itd.
Z zakupionej nowej odkręcasz korek spustowy oleju i go wylewasz.
Odkręcasz korek spustowy oleju w starej sprężarce, wylewasz olej do menzurki i sprawdzasz jego ilość.
Do nowej sprężarki wlewasz nowy olej w ilości takiej, jaką spuściłeś ze starej. Zakręcasz korek, montujesz do auta itd.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY