Jakie pytanie taka odpowiedż
Wpływ będzie taki, że do utrzymania temp. 0*C należy dostarczyć więcej ciepła przy temp. zewn. -20*C niż np przy -5*C .
Kontenera podczas jazdy.Te dane znamy.Pozostaje kwestja temperatury jako kontenera,czy wewnątrz kontenera.W trakcie jazdy i zatrzymań jakie temperatury.Ile postojów w jakich temperaturach.Srednia zależność prędkości do temperatury.Prędkośc wiatru w stosunku do temperatury.Jaka wilgotność podczas zamierzonej trasy.? Chociażby proporcjonalnie.
Wpływ będzie taki, że do utrzymania temp. 0*C należy dostarczyć więcej ciepła przy temp. zewn. -20*C niż np przy -5*C .
Kontenera podczas jazdy.Te dane znamy.Pozostaje kwestja temperatury jako kontenera,czy wewnątrz kontenera.W trakcie jazdy i zatrzymań jakie temperatury.Ile postojów w jakich temperaturach.Srednia zależność prędkości do temperatury.Prędkośc wiatru w stosunku do temperatury.Jaka wilgotność podczas zamierzonej trasy.? Chociażby proporcjonalnie.
Człowiek w stadzie staje się baranem.Dlatego jestem indywidualistą.Omijając grono zaprzyjażnionych forumowiczów.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY