Z tego co wiem Carrier pozmienial styczniki zalaczajace silnik elektryczny oraz przeciazeniowki.
Mam ta Supre 550 z uwalonym silnikiem. Cos sie sie moze dziac ze stycznikami skoro polecial silnik ?
Dlatego wraz z naprawa silnika chce dla pewnosci wymienic stycznik zalaczjacy i przeciazeniowke.
Jakie powinny byc numery nowych stycznikow ?
Stycznik zalaczjacy zdaje sie ze ma taki sam numer 10-00433-00, natomiast mam dylemat co do przeciazeniowki .
Ma byc 10-00473-03 elektroniczny (3,2-16A) ? Czy ma byc 10-00472-11 bimetal (9-12,5) ?
Wartosc pradu do ustawienia 11A.
Bo 10-00473-05 ma chyba za duza rozpietosc dzialania 5,4-27A ?
Mam ta Supre 550 z uwalonym silnikiem. Cos sie sie moze dziac ze stycznikami skoro polecial silnik ?
Dlatego wraz z naprawa silnika chce dla pewnosci wymienic stycznik zalaczjacy i przeciazeniowke.
Jakie powinny byc numery nowych stycznikow ?
Stycznik zalaczjacy zdaje sie ze ma taki sam numer 10-00433-00, natomiast mam dylemat co do przeciazeniowki .
Ma byc 10-00473-03 elektroniczny (3,2-16A) ? Czy ma byc 10-00472-11 bimetal (9-12,5) ?
Wartosc pradu do ustawienia 11A.
Bo 10-00473-05 ma chyba za duza rozpietosc dzialania 5,4-27A ?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY