Witam
Stawiam na zbyt małą ilość czynnika tj.układ został żle napełniony lub jest nieszczelny
Zakładam oczywiście,że wentylator pracuje prawidłowo.
Przy zbyt dużej ilości czynnika przy tej temp .zewn.nie dojdzie do tak wysokiego ciśnienia.
Proponuję rozgrzać wnętrze samochodu do oporu i włączyć następnie klimę na obiegu wewnętrznym z nadmuchem na szyby.
więcej mogę powiedzieć po uzyskaniu danych co do ciśnień ssania i tłoczenia.
pozdrawiam
Stawiam na zbyt małą ilość czynnika tj.układ został żle napełniony lub jest nieszczelny
Zakładam oczywiście,że wentylator pracuje prawidłowo.
Przy zbyt dużej ilości czynnika przy tej temp .zewn.nie dojdzie do tak wysokiego ciśnienia.
Proponuję rozgrzać wnętrze samochodu do oporu i włączyć następnie klimę na obiegu wewnętrznym z nadmuchem na szyby.
więcej mogę powiedzieć po uzyskaniu danych co do ciśnień ssania i tłoczenia.
pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY