awax napisał(a):Przy okazji jak udało Ci się przepłukać "ciekłym azotem"???????a czy ja gdzieś pisałem o ciekłym azocie?
przedmuchane zwykłym GAZOWYM azotem.
płukane ciekłym czynnikiem.
dławica... sam tego nie zrobię. brak kanału czasu i narzędzi. samochodówka i chłodnictwo przemysłowe znacznie się różnią
-dlatego tymczasowo daję sobie z nią (dławicą) spokój.
zwłaszcza, że nie wiem czy ubytek azotu jest na pewno dławicą.
i prawdopodobne, że jeśli to dławica -to dlatego, że sprężarka dwa lata nie kręciła i dławica jest sucha -jeśli tak to po przesmarowaniu może "złapie szczelność"
jak nie złapie szczelności -to będę radził dalej... i pewnie wtedy pojadę do profesjonalnego warsztatu -jednak... obecnie nie mam na to czasu -i staram się zrobić to co sam mogę zrobić po minimalnych kosztach i szybko.
co do wilgotnego oleju... dlatego, że prawdopodobnie wilgotny to większość wydmuchałem... i dlatego od tygodnia kilkakrotnie gonię porządną próżnię -na zmianę z azotem... -i zostawiam pod azotem. tyle, że przy kolejnych próżniach mam azotu mniej niż dałem.
acha -próżnię trzyma dość ładnie...
jak dam czynnik -to będę mógł posprawdzać wykrywaczem -i zlokalizować miejsce wycieku dokładniej.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY