Panie B...
Czy Ty potrafisz czytać?
NIKT NIE WIE CZY 8,2-9 STOPNI CELSJUSZA W TRAKCIE JAZDY NA WENTYLATORZE 1 JEST DOBRYM PARAMETREM.
różnica wilgotności rzędu 15% to zmiana temp na wlocie o 1,4-2 stopnia to ską mamy wiedzieć, czy jest dobrze? Jak nie masz termometru dotykowego (takiego którym zmierzysz temperaturę rury powrotnej), nie masz manometrów, to nikt Ci ku... nic nie pomoże bo tutaj wróżki nie siedzą...
Jedyne co można ci odpowiedzieć to tak: im większy wentylator tym cieplejsze powietrze ale jest go więcej i suma sumaru będzie w aucie chłodniej!
Im mniejszy wentylator tym powietrze zimniejsze ale jest go zdecydowanie mniej! I suma sumaru będzie w aucie CIEPLEJ.
Ale ja już to pisałem, tylko nie wiem czy ty nie czytasz co Ci ludzie piszą czy masz to w dupie.
I ostatnia odpowiedź: Różnica temp. większa od 6-7*C jest cholernie niezdrowa! rozumiesz? 30st na dworze - 7st = 23st C w aucie. I koniec, nie mniej bo wylądujesz u lekarza i zapłacisz więcej niż za tą naprawę!
I skończ pisać o temperaturze na kratkach wylotowych bo to nie jest żaden ważny parametr. To czy wieje 5*C czy 10*C nic nie oznacza, może poza tym że jest cos gazu i sprężarka się kręci. Ale nic więcej!
Czy Ty potrafisz czytać?
NIKT NIE WIE CZY 8,2-9 STOPNI CELSJUSZA W TRAKCIE JAZDY NA WENTYLATORZE 1 JEST DOBRYM PARAMETREM.
różnica wilgotności rzędu 15% to zmiana temp na wlocie o 1,4-2 stopnia to ską mamy wiedzieć, czy jest dobrze? Jak nie masz termometru dotykowego (takiego którym zmierzysz temperaturę rury powrotnej), nie masz manometrów, to nikt Ci ku... nic nie pomoże bo tutaj wróżki nie siedzą...
Jedyne co można ci odpowiedzieć to tak: im większy wentylator tym cieplejsze powietrze ale jest go więcej i suma sumaru będzie w aucie chłodniej!
Im mniejszy wentylator tym powietrze zimniejsze ale jest go zdecydowanie mniej! I suma sumaru będzie w aucie CIEPLEJ.
Ale ja już to pisałem, tylko nie wiem czy ty nie czytasz co Ci ludzie piszą czy masz to w dupie.
I ostatnia odpowiedź: Różnica temp. większa od 6-7*C jest cholernie niezdrowa! rozumiesz? 30st na dworze - 7st = 23st C w aucie. I koniec, nie mniej bo wylądujesz u lekarza i zapłacisz więcej niż za tą naprawę!
I skończ pisać o temperaturze na kratkach wylotowych bo to nie jest żaden ważny parametr. To czy wieje 5*C czy 10*C nic nie oznacza, może poza tym że jest cos gazu i sprężarka się kręci. Ale nic więcej!
.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY