awax napisał(a):WallyTutaj nasuwa mi się pytanie.Stwierdzę ubytek np 100 gr czynnika.Na pytanie kiedy auto było w serwisie -odpowiedź nie wiem bo ja dopiero go kupiłem,lub skąd moge wiedzieć ile czynnika wpuścił poprzedni serwis i czy czasami te 100 g "nie dobił".Będę szukał nieszczelności do usranej a nieszczelnosci brak.I co wtedy nie wolno mi dobić będzie tych 100 g?
nie do końca się z Tobą zgodzę.
Czy ja zatrudniając Fachowców i finansując ich szkolenia i podnoszenie kwalifikacji mam im płacić inna stawkę za godzinę pracy przy "nabijaniu" ,a inna przy skomplikowanych naprawach?
Druga sprawa to "nabijanie" .zapytam po co "nabijać" ?chyba,że Klienta w butelkę.Jeżeli jest potrzeba napełnienia to oznacza,że jest nieszczelność,którą należy usunąć.
Projekt Ustawy,która wejdzie od 4 lipca wyrażnie określa,że zabrania się napełniania w przypadku braku 40 g czynnika (w dwustrefowych 60 g.) przed usunięciem nieszczelności.
Może warto by w CPN ach obok dystrybutorów ON LPG postawić dystrybutor R134a?
Co do ASO to w większości z nich mechanicy uczą się klimatyzacji z instrukcji obsługi urządzenia do "nabijania".
Dla mnie wykładnikiem jest stawka roboczogodziny w firmie i nie zależy ona od rodzaju naprawy.
Pozdrawiam
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Lista polecanych / odradzanych warsztatow (WARSZAWA)
39 Odpowiedzi, 65386 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY