Panowie, zaryzykowalem i podjechalem do mechanika ktory naprawia mercedesy i m.in. robi klime. Zaklad polecany na forum Mercedesa, troche mi glupio bylo jechac tam Honda ale co tam. Mechanik spuscil czynnik, pozostalo jakies 230g (z nabitych rok temu 600g), od razu zauwazyl, ze na jednym z laczen jest wyciek (bez gogli uv - widac golym okiem ze musialo sie to pocic). Wymienil oring, sprawdzil szczelnosc azotem, pozniej proznia, pozniej znowu azot na 15 minut. Pozniej umowilismy sie, ze podjade za 2 tyg. na przeglad w poszukiwaniu kontrastu uv. Na razie jest ok, na zamknietym obiegu na 1wszym biegu udalo sie zejsc na postoju do ok 5-6stC, podczas jazdy nieco wyzej. Co ciekawe, klima jako-tako chlodzila majac 230g. czynnika.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Lista polecanych / odradzanych warsztatow (WARSZAWA)
39 Odpowiedzi, 65389 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY