najogólniej mówiąc kompresor jest zatarty gdy nie można obrócić wałem.
Jak wiadomo w zwykłym elektormagnetycznym sprzęgle gdy klima nie jest właczona to koło nie ma zadnego połączenia z tarczą sprzęgła (tarczka przekazuje napęd na wał kompresora).
W sprzegłach zrywalnych obracajace się koło również nie oznacza ,że napęd jest przekazywany na wał bo tarczka sprzęgła może być zerwana.
Zawsze należy sprawdzić czy obraca się wał a najlepiej patrzeć na śrubę lun nakrętkę która dokręca tarczę do wału - jeżeli się obraca wraz z tarczą to znaczy że kompresor jest ok.
Co do naprawy to pewnie, że ejst możliwość naprawy ale często jest to ekonomicznie nieuzasadnione.
Jak wiadomo w zwykłym elektormagnetycznym sprzęgle gdy klima nie jest właczona to koło nie ma zadnego połączenia z tarczą sprzęgła (tarczka przekazuje napęd na wał kompresora).
W sprzegłach zrywalnych obracajace się koło również nie oznacza ,że napęd jest przekazywany na wał bo tarczka sprzęgła może być zerwana.
Zawsze należy sprawdzić czy obraca się wał a najlepiej patrzeć na śrubę lun nakrętkę która dokręca tarczę do wału - jeżeli się obraca wraz z tarczą to znaczy że kompresor jest ok.
Co do naprawy to pewnie, że ejst możliwość naprawy ale często jest to ekonomicznie nieuzasadnione.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY