Sprężara została wymieniona, ponieważ stara rozsypała się od środka - zablokowało ją i spaliłem pasek klinowy. Nowa działa, sprzęgło załącza się, chłodzi przez kilkanaście minut. Spreżara się nie wyłącza po uzyskaniu ciśnienia, wentylator włącza się normalnie - wzrost ciśnienia do 11 bar - załącza, wyłącza przy 17.
Podczas jazdy po mieście jest bardzo mało wydajność, w trasie wydaje się być OK.
Z miłą checią udałbym się do specjalistycznego zakładu od układów klimatyzacji, ale takowych tutaj brak. W serwisie posiadają tylko dwa manometry do sprawdzenia ciśnienia i pompe do próżni - czyli typowe wyposażenie "garażowca" w Polsce.
Czy przewód wychodzący z chłodnicy/skraplacza powinien mieć taką samą temperaturę jak powracający do sprężarki? U mnie powrotny jest zimny a ten wychodzący ciepły.
Czarny
Podczas jazdy po mieście jest bardzo mało wydajność, w trasie wydaje się być OK.
Z miłą checią udałbym się do specjalistycznego zakładu od układów klimatyzacji, ale takowych tutaj brak. W serwisie posiadają tylko dwa manometry do sprawdzenia ciśnienia i pompe do próżni - czyli typowe wyposażenie "garażowca" w Polsce.
Czy przewód wychodzący z chłodnicy/skraplacza powinien mieć taką samą temperaturę jak powracający do sprężarki? U mnie powrotny jest zimny a ten wychodzący ciepły.
Czarny
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY