Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

pomocy

8 Odpowiedzi, 9343 Wyświetleń

Guest

  2006-04-21, 12:02:56
Gość
#3
Sprężara została wymieniona, ponieważ stara rozsypała się od środka - zablokowało ją i spaliłem pasek klinowy. Nowa działa, sprzęgło załącza się, chłodzi przez kilkanaście minut. Spreżara się nie wyłącza po uzyskaniu ciśnienia, wentylator włącza się normalnie - wzrost ciśnienia do 11 bar - załącza, wyłącza przy 17.
Podczas jazdy po mieście jest bardzo mało wydajność, w trasie wydaje się być OK.
Z miłą checią udałbym się do specjalistycznego zakładu od układów klimatyzacji, ale takowych tutaj brak. W serwisie posiadają tylko dwa manometry do sprawdzenia ciśnienia i pompe do próżni - czyli typowe wyposażenie "garażowca" w Polsce.
Czy przewód wychodzący z chłodnicy/skraplacza powinien mieć taką samą temperaturę jak powracający do sprężarki? U mnie powrotny jest zimny a ten wychodzący ciepły.
Czarny
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa