lodówka -zysk mały roboty sporo i raczej niewdzięczna... ale w razie straty takiego zlecenia -i strata mała...
lepiej naprawiać duże urządzenia...
w tym przypadku jak "klientce nie zależy -i nie szanuje Twojego czasu -umawia się nie przyjeżdża -ja bym temat olał.
Albo kazał zapłacić dodatkowo za stracony czas... chyba,że odwołała z wyprzedzeniem...
zaplanowany dzień -i nagła luka to wymierna strata.... w tym czasie można było innego klienta mieć umówionego...
lepiej naprawiać duże urządzenia...
w tym przypadku jak "klientce nie zależy -i nie szanuje Twojego czasu -umawia się nie przyjeżdża -ja bym temat olał.
Albo kazał zapłacić dodatkowo za stracony czas... chyba,że odwołała z wyprzedzeniem...
zaplanowany dzień -i nagła luka to wymierna strata.... w tym czasie można było innego klienta mieć umówionego...
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY