Robert81r napisał(a):jedyne czego mozna by sie czepic to sterowanie zaworami (w sumie nie wiadomo co to za opcja i czy wszysto jest na swoim miejscu). Natomiast roznica miedzy staniem w miejscu, a jazda jest taka ze masz inny przeplyw powietrza przez lamele skraplacza. No ale jezeli parametry podczas grzania zostaly sprawdzone i sa ok to moze brakuje mocy temu urzadzeniu w tym zakresie i wraz ze spadkiem temp otoczenie bedzie jeszcze gorzej.
Dziwi mnie jedna rzecz ...jeżeli auto stoi na wolnych obrotach to temperatura bardzo powoli się podnosi , jeżeli podniosę obroty do 2,5 -3 to temp rośnie szybciej... to tak zna chłopski rozum podczas jazdy gdy silnik pracuje pod obciążeniem w pełnym zakresie wydajność powinna wzrosnąć a spada..../ osoba która sprawdzała agregat twierdzi że może być spadek temperatury na przewodach które idą od sprężarki klimy do środka (więc je zasłoniłem - brak poprawy) zastanawiam się co może być przyczyną tak małej wydajności i czy to jest usterka czy coś nie gra
Renault Master 99r, izoterma carrier zephyr 30 s
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY