wally napisał(a):awax nie popadajmy w skrajnosci, przeciez nikt nie wymaga tutaj zeby ktos naprawil klime przez internet a jedynie podzielil sie z wiedza jesli umie rozwiazac problem o ktorym pisza uzytkownicy. Jesli jestes prawdziwym fachowcem od klimy a mam nadzieje ze tak, radzisz sobie z roznymi problemami to bycmoze pomozesz mi w mojej Hondzie CivicWitam
http://www.klimatyzacja.pl/forum/viewtopic.php?id=1197
http://www.klimatyzacja.pl/forum/viewtopic.php?id=1141
Niestety nie podjade spod Wawy do Szczecinka wiec nie zarobisz ale moze doradzisz ? Zrozum ze forum to forma dzielenia sie wiedza i doswiadczeniami, chyba nikt tak na serio nie zarejestrowal sie tutaj zeby po prostu sciagac sobie klientow.
wizardPl a co to jest zawor L ? Czyzby to zarow rozprezny?
Z opisu objawów w Twoim autku można generalnie wyciągnąć jeden wniosek:w skraplaczu nie nastęouje pełne skroplenie czynnika.
Przyczyn może być kilka:
pierwsza i najbardziej prawdopodobna to niewłaściwy lub uszkodzony wentylator,ponadto trzeba miec pewność co do rodzaju czynnika jakim została napełniona klima,ilość jest ważna ale nie sądzę aby została przepełniona.
Inna sprawa,że temperatury poniżej zera stopni (nawiewu)sugerują,że część czynnika Ci ucoiekło.
Więcej na odległość nie da się doradzić.
Nie musisz dojeżdżać do Szczecinka (choć turystycznie naprawdę warto,zwłaszcza dla wędkarzy) jestem często w Warszawie,teraz będę 04 kwietnia w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej Chłodnictwa i Klimatyzacji na Astronomów.
Nie zamierzasm na Tobie zarabiać,mogę spróbować doradzić.Moja kom.606 878 124
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY